onsdag den 6. april 2011

Carin Wester vs Won Hundred

   
Jeg skal have nogle nye sommersko, og jeg kan ikke vælge mellem disse to par. Jeg har ikke rigtig nogen flotte sandaler, så derfor burde jeg egentlig købe sandalerne fra Carin Wester. De koster ca. 1650 som er 150 kr. mere end dem fra Won hundred som jeg også synes er super smukke. Desværre tror jeg bare ikke at jeg vil få dem brugt så meget, da jeg er utrolig høj i forvejen, og hvis jeg skulle have nogen, skulle det klart være de gule. Nå, men imens jeg har skrevet dette, har jeg besluttet mig for sandalerne fra Carin Wester som kan bruges mange sæsoner + de passer til stort set alt! :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig sød blog du har dig! Jeg har også nøje overvejet at købe skoene fra Won hundred, men ligesom dig er jeg en høj pige i forvejen!

    Er blevet fast læser hos dig nu, håber du har lyst til at tjekke jeg og min søsters ud. :-)

    -http://2thingsincommon.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, nogle gange er det lidt træls at være så høj! :)
    Jeg havde egentlig tjekket din blog ud, og troede faktisk også at jeg stod som fast læser, men det vil jeg da lige gøre. Jeg kan rigtig godt lide jeres blog! :-)

    SvarSlet